dc.creator |
ERAZ, Gülçin |
|
dc.creator |
ÖKSÜZ, Cumali |
|
dc.date |
2015-12-31T00:00:00Z |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-19T09:05:35Z |
|
dc.date.available |
2020-10-19T09:05:35Z |
|
dc.identifier |
https://dergipark.org.tr/tr/pub/maeuefd/issue/19409/206409 |
|
dc.identifier |
10.21764/efd.38142 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/11672/3827 |
|
dc.description |
Bu çalışmanın amacı; sınıf öğretmenlerinin, öğrencilerin ders dışı matematik etkinliklerine verdikleri geribildirimlerin belirlenmesi ve verilen geribildirimlerin öğrencilerin matematik başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesidir. Araştırmanın çalışma grubu Aydın il merkezinde bir devlet ilkokulunun 4. sınıfında öğrenim gören 70 öğrenciden oluşmaktadır. Çalışma deney ve kontrol gruplu yarı deneysel desen şeklinde modellenmiştir. Çalışma kapsam olarak kesirler konu alanıyla sınırlı tutulmuştur. Çalışma kapsamında kesirlere yönelik başarı testi ve matematik tutum testi ön test ve son test olarak her iki gruba da uygulanmıştır. Çalışma sonucunda; ders dışı matematik etkinliklerine geribildirim verilen deney grubu öğrencileri ile geribildirim verilmeyen kontrol grubu öğrencilerinin başarı ve tutum puanlarında deney grubu lehine anlamlı farklar bulunmuştur. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language |
tr |
|
dc.publisher |
Mehmet Akif Ersoy University |
|
dc.publisher |
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi |
|
dc.relation |
https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/181545 |
|
dc.source |
Issue: 36
105-119 |
en-US |
dc.source |
1302-8944 |
|
dc.source |
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
|
dc.subject |
geribildirim,kesirler,ders dışı etkinlik,tutum,başarı |
|
dc.title |
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerin Ders Dışı Matematik Etkinliklerine İlişkin Uyguladıkları Geribildirimlerin Etkisi |
tr-TR |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|