AçıkErişim@MAKÜ

A CRITICAL OVERVIEW OF INTERNET OF THINGS IN EDUCATION

Basit öğe kaydını göster

dc.creator Bakla, Arif; Cumhuriyet University
dc.date 2019-01-24T00:00:00Z
dc.date.accessioned 2020-10-19T09:05:26Z
dc.date.available 2020-10-19T09:05:26Z
dc.identifier https://dergipark.org.tr/tr/pub/maeuefd/issue/42791/404018
dc.identifier
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/11672/3769
dc.description As a relatively new concept, Internet of things(IoT) seems to offer some potentials for learning and teaching. Although thiscatchy term is becoming more and more popular in educational contexts, there isstill need for clearing up the minds of teachers and students with respect tothe nature of it and how it could be used for teaching and learning purposes.In this sense, this study aims to locate IoT in instruction and to provide acritical overview of it. It also makes a distinction between the use of IoT atthe management and instructional levels in educational contexts. Today,educators seem to support the use of IoT in education but they mostly putforward ideas that seem to represent the use of IoT from an administrativeperspective, leaving little space for discussions centering on directinstructional potentials of IoT. Therefore, this study highlights thosebenefits and discusses problematic issues, particularly with respect to accessto digital devices and the Internet.  
dc.description Oldukça yeni bir kavram olan Nesnelerininterneti (Nİ) öğrenme ve öğretmeye yönelik olası bazı imkanlarsunabilmektedir. Bu dikkat çekici terim eğitim ortamlarında gitgide dahapopüler hale gelmesine rağmen, Nİ’nin doğası ve öğretme ve öğrenme açısından bukaramın nasıl kullanılabileceğine dair bilgi edinerek öğretmenlerin veöğrencilerin aydınlanmaya ihtiyaç vardır. Bu bakımdan bu çalışma Nİ’nineğitimdeki yerini tartışmakta ve eleştirel bir bakıç açısı ile konuyu genelolarak ele almaktadır. Aynı zamanda Nİ’nin eğitim ortamlarında yönetimsel veöğretimsel kullanımı arasında bir ayrım yapmaktadır. Günmüzde eğitimcilerNİ’nin eğitimde kullanımını desteklemektedir; ancak genellikle Nİ’ninyönetimsel bir bakış açısıyla kullanımına karşılık gelen fikirleri önesürmektedirler. Bu da Nİ’nin doğrudan öğretimsel potansiyelleri üzerineyoğunlaşan tartışmalara yer bırakmamaktadır. Bu nedenle bu çalışma Nİ’nin olasıfaydalarını vurgulamakta ve özellikle dijital cihazlara ve internete erişimbaşta olmak üzere problemli konuları ele almaktadır. 
dc.format application/pdf
dc.language en
dc.publisher Mehmet Akif Ersoy University
dc.publisher Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
dc.relation https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/633310
dc.source Volume: , Issue: 49 302-327 en-US
dc.source 1302-8944
dc.source Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.subject Internet of things (IoT); education,management,teaching and learning
dc.subject Nesneleri interneti (Nİ),eğitim,yönetim,öğretme ve öğrenme
dc.title A CRITICAL OVERVIEW OF INTERNET OF THINGS IN EDUCATION en-US
dc.title EĞİTİMDE NESNELERİN İNTERNETİNE KRİTİK BİR BAKIŞ tr-TR
dc.type info:eu-repo/semantics/article


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

AçıkErişim'de Ara


Gelişmiş Arama

Göz at

Hesabım