dc.creator |
ÇELİK, Feti |
|
dc.date |
2018-02-15T00:00:00Z |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-19T09:04:32Z |
|
dc.date.available |
2020-10-19T09:04:32Z |
|
dc.identifier |
https://dergipark.org.tr/tr/pub/maeuefd/issue/35179/334738 |
|
dc.identifier |
10.21764/maeuefd.334738 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/11672/3451 |
|
dc.description |
Çağımızın bilgi çağı olması ve öğrenmede kazanılmasıgereken bilgi, beceri, tutum ve davranışların gün geçtikçe artması, bireylerinbu bilgileri edinmesi için öğrenme süreçlerini öğrenmesini kaçınılmazkılmaktadır. Buaraştırmanın amacı; Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayarve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü öğrencilerinin öğrenme stillerinibelirlemektir. Araştırmanın verileri, Kolb (1985) tarafından geliştirilen, dahasonra da Akkoyunlu ve Aşkar (1993) tarafından Türkçe’ye çevrilerek,güvenilirlik çalışması yapılan Öğrenme Stilleri Envanteri ve oluşturulankişisel bilgi formu kullanılarak elde edilmiştir. Kişisel bilgi formu ve envanteryoluyla toplanan verilerin çözümlenmesinde; frekans, yüzde ve KiKare (Chi-quare) Testi kullanılmıştır. Bu çözümlemeler sonucundaöğrencilerin; %42,6’sının Özümseyen Öğrenme Stili’ne sahip oldukları tespitedilmiş; cinsiyet özellikleri ve sınıf düzeylerine göre ise anlamlı birfarklılık ortaya çıkmamıştır. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language |
tr |
|
dc.publisher |
Mehmet Akif Ersoy University |
|
dc.publisher |
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi |
|
dc.relation |
https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/425189 |
|
dc.source |
Issue: 45
210-229 |
en-US |
dc.source |
1302-8944 |
|
dc.source |
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
|
dc.subject |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri,Öğrenme Stili |
|
dc.title |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri |
tr-TR |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|