AçıkErişim@MAKÜ

Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunu Etkileyen Faktörlerdeki Değişim

Basit öğe kaydını göster

dc.creator Şendurur, Polat
dc.creator Arslan, Seda
dc.date 2017-09-29T00:00:00Z
dc.date.accessioned 2020-10-19T09:04:20Z
dc.date.available 2020-10-19T09:04:20Z
dc.identifier https://dergipark.org.tr/tr/pub/maeuefd/issue/31552/345824
dc.identifier 10.21764/efd.21927
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/11672/3391
dc.description Sonuçlar öğretmenlerin kendilerini teknolojik pedagojik anlamda pek fazla sorgulamadıklarını; ancak bu konuda verilecek desteğe açık olduklarını göstermektedir. Öğretmenlerin kendilerini sorgulamamalarında, kullandıkları eğitim portalları, kitaplarla birlikte verilen yazılımlara güvenmeleri ve genellikle hazır kaynakları tercih etmeleri etkili olmuş olabilir. Mevcut öğretmen yetiştirme programlarında öğretmen adaylarının teknoloji bilgileri konusunda öz güvenlerinin yükselmesinin sağlandığı; ancak teknoloji pedagojik alan bilgisi konusunda öz güvenlerinin yükselmesinin sağlanamaktadır (Sancar Tokmak, Yavuz Konakman ve Yanpar Yelken, 2013). Özgen, Narlı ve Alkan’a (2013) göre öğretmen adaylarının teknoloji kullanımını benimsediği; fakat pedagojik ve teknolojik bilgilerini nasıl bütünleştireceklerini bilmedikleri sonucuna ulaşmışlardır.
dc.format application/pdf
dc.publisher Mehmet Akif Ersoy University
dc.publisher Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
dc.relation https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/353432
dc.source Issue: 43 25-50 en-US
dc.source 1302-8944
dc.source Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.title Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunu Etkileyen Faktörlerdeki Değişim tr-TR
dc.type info:eu-repo/semantics/article


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

AçıkErişim'de Ara


Gelişmiş Arama

Göz at

Hesabım