dc.creator |
ÖZKAN, Tülay |
|
dc.date |
2019-10-31T00:00:00Z |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-09T09:59:53Z |
|
dc.date.available |
2020-10-09T09:59:53Z |
|
dc.identifier |
https://dergipark.org.tr/tr/pub/bifd/issue/50134/618351 |
|
dc.identifier |
|
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/11672/2943 |
|
dc.description |
Havacılık tarihinin başlangıcında “lüks ulaşım” olarak görülen havayolu ulaşımı, günümüzde lüks olmaktan çıkmış ve neredeyse karayolu taşımacılığı ile oluşan müşteri maliyetlerinin bile altına inmeye başlamıştır. Günümüzde havayolu taşımacılığının tercih edilmeye başlaması ve uçak sayısının artması; rekabetçi ve pazar odaklı bir havaalanı sektörünün gelişmesine sebep olmuştur. Bu çalışmada havacılık sektöründe iş yeri uygulamasına çıkan meslek yüksekokulu öğrencilerinin pazarlama kültürü algıları belirlenmeye çalışılmıştır. Araştırma verileri, yoğunluk olarak Akdeniz Bölgesi kamu ve özel havacılık sektöründe iş yeri uygulamasına çıkan Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Programı öğrencilerine gönüllülük esasına göre uygulanan anketlerden elde edilmiştir. Araştırma sonucunda, kamu ve özel sektör işletmelerinde iş yeri uygulamasına çıkan öğrencilerin pazarlama kültürü algılarında istatistikî olarak kısmen anlamlı farklılıklar tespit edilmiştir. |
|
dc.description |
Airway transportation, which wasregarded as ulaşım luxury transportation ında at the beginning of aviationhistory, is not luxurious today and almost started to fall even under the costof road transportation. Nowadays, with the increase in the number of airplanesand the preference of air transport, it has led to the development of acompetitive and market oriented airport industry.In this study, marketing cultureperceptions of vocational school students attending workplace education inaviation sector were determined. The research data were obtained from thequestionnaires applied to the students of Burdur Mehmet Akif Ersoy UniversitySocial Sciences Vocational School Civil Aviation Management Program onvoluntary basis. As a result of the study, statistically significantdifferences were found in the perception of marketing culture of studentsattending workplace education in public and private sector enterprises. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language |
tr |
|
dc.publisher |
Mehmet Akif Ersoy University |
|
dc.publisher |
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi |
|
dc.relation |
https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/849752 |
|
dc.source |
Volume: 2, Issue: 2
196-208 |
en-US |
dc.source |
2687-3826 |
|
dc.source |
Bucak İşletme Fakültesi Dergisi |
|
dc.subject |
Havacılık Sektörü,Pazarlama Kültürü,Pazar Tabanlı Örgüt Kültürü |
|
dc.subject |
Aviation Sector,Marketing Culture |
|
dc.title |
Havacılık Sektöründe İş Yeri Uygulamasına Çıkan Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Pazarlama Kültürü Algılarının Araştırılması |
tr-TR |
dc.title |
Investigation Of Marketing Culture Perceptions of Vocational School Students at Workplace Education in Aviation Sector |
en-US |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|