DSpace@MAKÜ

Girişimci Pazarlama: Kavramsal Bir Çalışma- Entrepreneurial Marketing: A Conceptual Study

Show simple item record

dc.creator DAL, Nil
dc.creator DAL, Veysel
dc.date 2016-04-05T00:11:48Z
dc.date.accessioned 2019-04-09T07:17:42Z
dc.date.available 2019-04-09T07:17:42Z
dc.identifier http://dergipark.gov.tr/makusobed/issue/19446/206941
dc.identifier 10.20875/sb.06826
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11672/2284
dc.description Pazarlama ve girişimcilik farklı iki akademik disiplin olmanın yanı sıra birbiriyle ilişkili çalışma alanlarıdır. Bu çalışmada girişimci pazarlama kavramsal olarak ele alınmıştır. Çalışmada girişimci pazarlamanın, geleneksel pazarlamayla karşılaştırılmasına, girişimci pazarlamanın süreçlerine, girişimci pazarlama strateji ve taktiklerine yer verilmiştir. Girişimci pazarlamanın gelişimindeki dönüm noktaları çerçevesinde, girişimci pazarlamanın tarihçesine değinilmiştir. Girişimci pazarlamanın boyutları ve girişimci pazarlama için bir model ele alınmıştır. Çalışmanın girişimci pazarlama alanında pazarlama literatürüne katkı sağlayacağı düşünülmektedir.
dc.format application/pdf
dc.language tr
dc.publisher Mehmet Akif Ersoy University
dc.publisher Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
dc.relation http://dergipark.gov.tr/download/article-file/181912
dc.relation http://dergipark.gov.tr/download/article-file/245892
dc.source Volume: 8, Issue: 14 42-63
dc.source 1309-1387
dc.source 1309-1387
dc.subject Girişimci Pazarlama;Pazarlama; Girişimci Pazarlamanın Boyutları
dc.title Girişimci Pazarlama: Kavramsal Bir Çalışma- Entrepreneurial Marketing: A Conceptual Study
dc.type info:eu-repo/semantics/article


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account