Özet:
Bu araştırmanın amacı, öğrencilerin ürettikleri taslak metinlere ilişkin hangi türde, kimden ve metnin hangi
düzeyine ilişkin geri bildirim almayı yeğlediklerini belirlemektir. Araştırma Burdur ilinde eğitim almakta olan
399 öğrencinin katılımıyla gerçekleştirilmiştir. Öğrencilerin 184’ü ilköğretim, 106’sı ortaöğretim ve 109’u ise
yükseköğrenim öğrencisidir. Araştırmada veri toplamak için araştırmacı tarafından bir sormaca geliştirilmiştir.
Elde edilen verilere göre ilköğretim ve yükseköğretim öğrencileri metnin tüm düzeylerine göre sık sık, lise
öğrencileri ise ara sıra geri bildirim almayı yeğlemektedirler. Yine öğrenciler arkadaşlarından ve
öğretmenlerinden sözlü olarak geri bildirim almayı daha çok yeğlemektedirler.