KIZILYALÇIN, D. Ali; GÜRDİN, Bahar
Açıklama:
Dünya genelindehızlı bir şekilde artmakta olan internet kullanımı, hemen hemen hayatın her alanındakendini göstermektedir. Ticaret de bu alanlardan bir tanesidir. Tüketicilere-ticaret üzerinden alışverişlerini kendilerini güvende hissederek veyahissetmeden; zaman kısıtı, daha az maliyete katlanma, daha fazla çeşide tek seferdeulaşabilme vs. gibi sebeplerle gerçekleştirmektedirler. Çalışmada KuyucakMeslek Yüksek Okulu öğrencilerinin e-ticareti kullanma alışkanlıkları,e-ticarete bakış açısı ve internet ortamında alışveriş yaparlarken kendilerinine derece güvende hissettiklerine dair veriler elde edilmiştir. Anketyöntemiyle elde edilen veriler, SPSS kullanılarak analiz edilmiş ve sonuçlaryorumlanmıştır.