AçıkErişim@MAKÜ

YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM MODELİNİN FEN ÖĞRETİMİNE YANSIMALARI

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Şahin, Harun
dc.date.accessioned 2014-08-12T14:24:32Z
dc.date.available 2014-08-12T14:24:32Z
dc.date.issued 2014-03
dc.identifier.citation https://edergi.mehmetakif.edu.tr/index.php/efd/issue/view/68 tr_TR, en_US
dc.identifier.issn 1302-8944
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11672/144
dc.description.abstract Bu çalışma, Eğitim Fakültelerinin, öğretim programlarında bulunan Fen derslerine ilişkin, öğrenme öğretme etkinlikleri sürecinde yapılandırmacı yaklaşıma ne ölçüde yer verildiğinin, öğrenci görüşlerine dayalı olarak saptanması amacıyla yapılmıştır. Araştırma betimsel nitelikte olup, çalışma grubunu ise Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı 3. ve 4. Sınıfta öğrenim gören 135 öğrenci oluşturmaktadır. Veriler, Yiğit ve Görsev (2007) tarafından geliştirilen ve 19 maddeden oluşan beşli likert tipi bir ölçek aracılığı ile toplanarak, frekans ve yüzde istatistiksel teknikler ile analiz edilmiş ve yorumlanmıştır. Araştırma sonucu elde edilen bulgular, Fen derslerinin öğretiminde Yapılandırmacı Yaklaşıma yönelik etkinliklere yer verildiğini ve kullanıldığını ortaya koymaktadır. tr_TR, en_US
dc.language.iso other tr_TR, en_US
dc.publisher Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR, en_US
dc.subject Yapılandırmacı Yaklaşım Modeli, Fen Öğretimi, Fen ve Teknoloji, Öğretmen Adayları. tr_TR, en_US
dc.subject Constructivist Approach Model, Science Teaching, , Science and Technology, Teachers Candidate. tr_TR, en_US
dc.title YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM MODELİNİN FEN ÖĞRETİMİNE YANSIMALARI tr_TR, en_US
dc.title.alternative THE REFLECTIONS OF THE CONSTRUCTIVIST APPROACH TO SCIENCE TEACHING tr_TR, en_US
dc.type Article tr_TR, en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

AçıkErişim'de Ara


Gelişmiş Arama

Göz at

Hesabım